2010年7月21日 星期三

Farewell, Canada!

I thought the day I leave Canada would never come, but, alas, here it is.

Farewell, Tim Hortons.
我會記得你們的咖啡、甜甜圈、濃湯套餐和冰卡布奇諾。

Farewell, Anime Evolution.
我會記得你們辦的各式活動,雖然你們節目表上給的開始時間永遠只能參考XD

Farewell, Imperial Chevron.
我會記得一起工作的同事、每天的常客、以及總是原諒我並且鼓勵我的經理。

Farewell, Self Storage Depot.
我會記得你們優良的客服,把物品寄放在你們那裡的一年之間我很安心。

Farewell, Canadian Blood Services.
我會記得你們提供的各式餅乾XD,雖然有次某個新手護士扎了我兩針才找到血管。

Farewell, Canada.
I shall see you again, but not anytime in the near future.

You take a good care of yourself now.

I will be back.

距離登機還有十八個小時。

沒有留言: